۱۳۸۶ فروردین ۱۴, سه‌شنبه

دوستتان دارم

دوسه روز دیگه باید دوباره برم دانشگاه,خداحاففظی از مامان بابا و برادرم خیلی سخته خانه یه حال و هوایی داره که هیچ جای دنیا نداره واسه همه ی آدما.بعضی اوقات باید از چیز هایی که داریم دور بشیم تا قدرشون را بدونیم اینو مامان بهم گفت,میگه آدم باید سختی بکشه تا به چیزی که می خواد برسه.اوایل برام خیلی سخت بود ولی بعد که دوست پیدا کردم و دیدم همه ی ما از خانواده هامون دوریم محبت برام معنی پیدا کرد,نگاه کردن به آسمون و طبیعت و لذت بردن از اون همه واسه این بود که جای عزیز ترین کسامویه ذره پر کنم.من پیش دوستام یاد گرفتم که همکاری باعث دلگرمی میشه,یاد گرفتم که چقدر قسمت کردن لحظه هامون لذت بخش,فهمیدم چقدر خانوادم واسم مهمم و من به اونها افتخار میکنم به برادرم که زیبا ترین عکس های دنیا رو میگیره به پدرم که همیشه با ما بوده و همیشه در تمامی کارهامون به ما کمک میکنه به مادرم که مهرباترین و مدرن ترین مامان دنیاست و خنده هاش لنگه نداره.,آرزوم اینه که پدر مادرم از من راضی باشن و بتونم فقط یه ذره از اون همه زحمتی که برام می کشن را جبران کنم.میدونم مامانمو اذیت میکنم ولی اینو که من نمی خوام مثل همه ی بچه ها.من خانوادم رو دوست دارم تا آسمون
کسی میدونه تا آسمون چقدر راهه؟

۱۴ نظر:

ناشناس گفت...

تا آسمون چقدر راهه؟
باندازه رنگای رنگین کمونه
باندازه قطره های بارونه
باندازه دلهای مهربونه
باندازه محبت آدمای جوونه

ناشناس گفت...

ترانه جان
یادته دو تا فنچ تو خونه داشتیم و و با بچه هاشون چه کار کردند
.
ما هم داریم همین کار رو با تو می کنیم پس آنقدر ها هم مادر مدرنی نیستم
.
به امید روزی که عکس طرح هاتو در همین سایتی که این گوشه لینکشو گذاشتی
World Architecture news in pictures
ببینیم
روی ماهت را می بوسم

MMB گفت...

من میدونم. خودتم میدونی. عکسشو اون پایین گذاشتی. مگر خودت اون عکس رو نگرفتی. خودت گفتی که گرفتی. فاصله اش هم به اندازه ای است که خودت میخای. میتونی بگی ابرا توی آسمونن. پس جایی که ابرها هستند اسمونه. یعنی مثلن پانزده کیلومتر. یا کمی بیشتر و کمتر. میتونی بگی ستاره ها توی آسمونن. این یعنی خیلی کیلومتر دیگه. یا اون ور ترش. یا پایین تر حتا. میتونی بگی. جایی که کبوترها پرواز میکنند یا عقاب ها. این دیگه از ابرها کمتره
خداحافظی هایت هم تمرینِِِ_ در نهایت خارج شدن از آن کاشانه است. امیدوارم با تعاریفی که از آن کاشانه کردی خودت هم در آینده بتونی یک خونه، کاشانه ، کلبه، خانه، یا حتا یک غار گرم برای بقیه اعضاء درست کنی
راستی، سعی کن ستاره های بیشتری درست کنی. ستاره خیلی گرم و زیباست

ناشناس گفت...

سلام ترانه جان
جات حسابی تو خونه خالی شده
.
کاش این جداییها نبود
.
وقت کردی برو وبلاگ
http://soroorj.persianblog.com/1386_1_soroorj_archive.html#6587614
یک شعر قشنگ اونجاست من هم براش کامنت نوشتم
برو بخونش
..
منتظر به روز شدن وبلاگت هستم
.
روی گلت را می بوسم
مراقب خودت باش

ناشناس گفت...

سلام بر ترانه ، خواهر کوچیکه ی من
از اینکه می بینم دائم در حال پیشرفت هستی خیلی خوشحالم.
وبلاگتم مبارک .خیلی خوندنیه....
سندباد

ناشناس گفت...


کنار دریاچه نشسته بودم. تصویر آسمان آبی و درخت های کنار آن در آب افتاده بود. ابر ها در حرکت بودند. نسیم آرامی می وزید. درختان سر تکان می دادند. پرنده گان در پرواز بودند. مرغابی ها آرام آرام شنا می کردند . در آرامشی دوست داشتنی میدیدم همه چیز در حال حرکت است. حتی تکه سنگ هائی که ظاهرن ساکن بودند شاید اتم هایشام مدام در حرکت بود. و من با دیدن این نمایشنامه زیبای زندگی می اندیشیدم که زندگی یعنی حرکت و تلاش .

برای خواندن نوشته های جدیدتان باز بر می گردم. دانشکاه پر از خاطره است و بهترین لحظات زندگی. و هر دانشکده وسیله ایست برای بهتر دیدن و بهتر اندیشیدن و تجربه های نوین
شاد و موفق باشی

ناشناس گفت...

ترانه جان
می دونم که خیلی کار داری ولی می دونم که خیلی حرف برای گفتن داری.
یک چیز کوتاهی بنویس دیگه.زیاد سخت نگیر
روی ماهت را می بوسم

ناشناس گفت...

ترانه جان، وبلاگ جديد مبارك.
لينك زير يك خبر جالبه راجع به دانشنامه جديدی كه در ايران قراره تهيه بشه در مورد معماری و شهرسازي، شايد برات جالب باشه:

http://www.chn.ir/news/?section=2&id=37803

مهرداد

ناشناس گفت...

ُسلام اين اولين باره كه به وبلاگت ميام اما اين رو قول ميدم كه از بس اينجا بيام خودت شاكي بشي من جواب اون
سئوال رو كه پرسيدي ميدنم

ناشناس گفت...

تو دلاویرترین شعر جهان را بسرای
دوستت دارم را ، دوستت دارم را ،
من ، دلاویزترین ، دلاویزترین شعر جهان یافته ام
دوستت دارم ، دوستت دارم
دوستت دارم ، ئوستت دارم

این گل سرخ من است ، این گل سرخ من است
دامنی پر کن از این گل ، که بری خانه ی دشمن که فشانی بر دوست
دوستت دارم را ، با من بسیار بگو
دوستم داری را ، از من بسیار بپرس
..
خواننده نوری

ناشناس گفت...

http://www.hamshahri.org/News/?id=21060

ناشناس گفت...

سلام خوبی؟؟؟؟؟
امروز دیگه میخوام جواب سئوال رو بدم خیلی فکر کردم و خیلی در این چند روز جمله نوشتم تا به نظرم این بهترین جواب برای سئوالت شاید باشه
فاصله زمین تا آسمان تنها به اندازه اراده کبوتر برای پریدن از زمین است نه چیزی بیشتر

پــروانه گفت...

salam tarane jan
javab soal powerpoint ro email barat ferestadam

ناشناس گفت...

salam tarane jan.
kheili dust daram ke eskishaee ke zadi o bebinam . choon manam mesl khodet daneshjooye memariam . age eskisato bebinam khoshhal misham .